Mocolo PanzerCurved Glass czy Benks Xpro+ 3DGlass?
Do utrzymania iPhone’a w stanie idealnym potrzebujesz jednego gadżetu – szkła hartowanego. Które wybrać? Użytkownicy polecają Mocolo PanzerCurved Glass. Dlaczego? Bo to oryginalny produkt jednego ze światowych liderów w produkcji szkieł hartowanych. Charakteryzuje się twardością na poziomie 9H. To najwyższa, dostępna obecnie na rynku. Szkoło nie ma wpływu na poziom wrażliwości ekranu na dotyk. Ponadto, jest dokładnie dopasowane do telefonu. Wycięcia pod wszystkie elementy znajdują się na przedniej części urządzenia. Musisz wiedzieć, że szkło zakrywa prawie cały wyświetlacz z małym odstępstwem tak aby mogło pasować z większością etui zapewniając 100% ochronę telefonu. Szkło hartowane dla iPhone cenione jest za dokładnie wyprofilowane krawędzie w technologii 2.5D. Produkt wykonany został z japońskiego materiału AGC Asahi Glass, stosowanego dotychczas głównie w energetyce słonecznej.To gwarantuje bardzo wysoki poziom odporności na uszkodzenia mechaniczne.
Szkło jest kompatybilne ze zdecydowaną większością etui różnych producentów dostępnych na polskim rynku.
Dzięki oleofobowej powierzchni nie pozostawiamy na ekranie odcisków palców. Kompleksowa ochrona wyświetlacza przed wszystkimi rodzajami uszkodzeń (upadki, przedmioty ostre, zalania). Idealna przejrzystość szkła. Obraz emitowany przez telefon nie jest zniekształcony, a paleta kolorów pozostaje niezmienna. Z kolei drugie szkoło, marki Benks wykonane jest z Corning Gorilla Glass, najbardziej wytrzymałego obecnie materiału stosowanego do produkcji szkieł hartowanych oraz wyświetlaczy telefonicznych. Twardość ta sama co w marce opisanej wcześniej – 9H. Technologia 3D, dzięki której przykryty jest cały wyświetlacz, wraz z zaokrąglonymi rantami ekranu. Powłoka oleofobowa podobnie jak u konkurencyjnego modelu. Ponadto kompleksowa ochrona wyświetlacza przed wszystkimi rodzajami uszkodzeń (upadki, przedmioty ostre, zalania). Dokładne dopasowanie do wszystkich portów umieszczonych na ekranie telefonu oraz idealna przejrzystość obrazu.